FANDOM

S2e3 Mystery Shack new

Coliba Misterelor este o capcana de turisti in Ciudateni.Conducatorul acestui "muzeu" este Stan Pines si este principala casa al lui Dipper si al lui Mabel Pines in timpul seriei.Este casa de vara a acestora.Soos si Wendy lucreaza la Coliba impreuna cu Dipper si Mabel. Adresa colibei este 618 Strada Popandaului,Ciudateni,Oregon.

Istorie

S1e3 wax figures 3
Stan locuieste la Coliba Misterelor de un numar necunoscut de ani,de preferat decenii,iar intr-un an acesta a adugat un muzeu in Coliba.Aceasta a fost o atractie si a fost numita Muzeul de ceara din Ciudateni,pana cand Stan a inchis-o deoarece turisti nu mai veneau.Acum Stan conduce coliba alaturi de Dipper si Mabel.Cei trei Pines,Wendy si Soos sunt personalul.

In episodul Calatorie printre amintiri Gideon si tatal sau partial distrug Coliba cu o bila de demolari dupa ce el a luat Contractul constructiei.Gideon si-a facut un plan pentru un parc de amuzament numit "Gideonland" peste proprietate,in episodul Razbunarea lui Gideon coliba a fost reconstruita dupa cum a vrut Gideon.

Conducatorii